Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek do Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Volvo 940 (944) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRISCAN

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
EMZ-AU-000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
EMZ-AU-000
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  126
Napięcie znamionowe:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
13-0282
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
13-0282
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia M4
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 167,00 zł
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NGK
4.8 (16 ocen)
Kod produktu:
48308
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (16 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NGK
Kod:
48308
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Ilość biegunów:  2
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia M4
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 339,00 zł
173,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
0 221 118 351
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 221 118 351
Jednostka:
szt
Napięcie znamionowe:  14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 414,00 zł
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
885008
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
885008
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 418,00 zł
220,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
0 227 100 145
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 227 100 145
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1392,00 zł
819,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8860 10038
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8860 10038
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze