Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO do Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek VIKA Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) VIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAPCO Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) MAPCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TESLA Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) TESLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek TOPRAN Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) TOPRAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) VALEO
Producent:VALEO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
4.8 (11 ocen)
Kod produktu:
245708
niedostępny
4.8 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
245708
Jednostka:
szt
Układ zapłonowy cewkowy:  W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  4
Ciężar [kg]:  1,27
Ilość biegunów:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1282,00 zł
754,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze