Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP do Land Rover RANGE ROVER SPORT I (L320) 3.0 D 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2012.08 - 2013.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Land Rover RANGE ROVER SPORT I (L320) 3.0 D 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2012.08 - 2013.03) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Land Rover RANGE ROVER SPORT I (L320) 3.0 D 4x4 SUV 249KM, 183kW, olej napędowy (2012.08 - 2013.03) IMASAF

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IMASAF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.58.93
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
47.58.93
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  5,5
Długość [mm]:  540
Wersja:  COR
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
47.58.73
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
47.58.73
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  6,5
Długość [mm]:  540
Wersja:  SIC
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CC410069
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
CC410069
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez uchwytu
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze