Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP do Opel VIVARO B Skrzynia (X82) 1.6 CDTI (05) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2016.03 - 2019.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Opel VIVARO B Skrzynia (X82) 1.6 CDTI (05) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2016.03 - 2019.12) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Opel VIVARO B Skrzynia (X82) 1.6 CDTI (05) Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (2016.03 - 2019.12) IMASAF

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EEC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VX6148T
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EEC
Kod:
VX6148T
Ciężar [kg]:  8,2
Długość [mm]:  900
Materiał:  Kordieryt
Norma emisji spalin:  Euro 6
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
62.18.73
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
62.18.73
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  8,10
Długość [mm]:  900
Wersja:  SIC
Norma emisji spalin:  Euro 6
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
62.18.93
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
62.18.93
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  8,10
Długość [mm]:  900
Wersja:  COR
Norma emisji spalin:  Euro 6
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze