Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL do Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.10) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.10) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.10) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.10) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.10) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.10) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.10) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.10) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.10) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.10) WALKER
Producent:BOSAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
097-349
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
097-349
Jednostka:
szt
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Kordieryt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5297,00 zł
3531,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
095-349
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
095-349
Jednostka:
szt
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Węglik krzemu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5924,00 zł
3949,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze