Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA do Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 135 FWD (JV0N, JV08) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 135 FWD (JV0N, JV08) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 135 FWD (JV0N, JV08) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 135 FWD (JV0N, JV08) Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) OYODO
Producent:HELLA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8LG 366 071-381
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LG 366 071-381
Norma emisji spalin:  Euro 6
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Kordieryt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  W przeważającej mierze ruch dalekobieżny
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8LH 366 081-381
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LH 366 081-381
Norma emisji spalin:  Euro 6
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Węglik krzemu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Do transportu bliskiego o dalekobieżnego
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8LH 366 081-391
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LH 366 081-391
Norma emisji spalin:  Euro 5
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Węglik krzemu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Do transportu bliskiego o dalekobieżnego
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8LG 366 071-391
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LG 366 071-391
Norma emisji spalin:  Euro 5
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych:  Kordieryt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  W przeważającej mierze ruch dalekobieżny
Wieloczężciowy:  1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Jednostka ilości:  Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze