Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BOSCH do Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe FAST Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) FAST
Klocki hamulcowe A.B.S. Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ASHIKA Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JURID Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe LPR Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAXGEAR Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe QUARO Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe RAICAM Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Fiat 500e (332_) Elektro 3+1 (FA1) liftback 118KM, 87kW, elektryczny (2020.10 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 460 015
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 460 015
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Grubość 2 [mm]: 19,64
Grubość 1 [mm]: 19,5
Wysokość [mm]: 59,2
Szerokość [mm]: 134
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Materiał: Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne: ECE-R90
Numer WVA: 26451
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 471,00 zł
248,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze