Lokalizacja w aucie:
OŚ PRZEDNIA
Lokalizacja w aucie:
OŚ TYLNA
2 produktów
Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?
czytaj więcej >Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?
czytaj więcej >Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?
czytaj więcej >Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.
czytaj więcej >Breck to oddział firmy LUMAG powstałej w Budzyniu (województwo wielkopolskie). Od początku swego istnienia przedsiębiorstwo zajmowało się produkcją materiałów ciernych do samochodów ciężarowych. Zdobywane doświadczenie w zakresie produkcji części hamulcowych oraz zapotrzebowanie na rynku motoryzacyjnym spowodowało, że grupa LUMAG w 2004 roku otworzyła linię produkcyjną Breck. Specjalizuje się ona w dziedzinie klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów ...