Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe AISIN do Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.06 - 2004.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.06 - 2004.08) LUK
Koło zamachowe SACHS Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.06 - 2004.08) SACHS
Koło zamachowe AISIN Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.06 - 2004.08) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.06 - 2004.08) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.06 - 2004.08) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.06 - 2004.08) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.06 - 2004.08) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.06 - 2004.08) KAWE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.06 - 2004.08) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VALEO Citroën C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) Kombi 107KM, 79kW, olej napędowy (2001.06 - 2004.08) VALEO
Producent:AISIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FDE-VG30
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FDE-VG30
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2930,00 zł
1831,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze