Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie)

Koło zamachowe EXEDY Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) EXEDY
Koło zamachowe LUK Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) LUK
Koło zamachowe NIPPARTS Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) NIPPARTS
Koło zamachowe NPS Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) NPS

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EXEDY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HCFD003
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
HCFD003
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
3584,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EXEDY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HCFD004
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EXEDY
Kod:
HCFD004
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
4553,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NIPPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N2304000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NIPPARTS
Kod:
N2304000
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło dwumasowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
Liczba otworów do mocowania:  8
Do 100 dni na zwrot
2786,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0819 10
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0819 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łożyskiem prowadzącym
Maks. luz pochylenia [mm]:  1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Ilość zębów:  131
Do 100 dni na zwrot
3192,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H205A03
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
H205A03
Specyfikacja:  N22A*
Wysokość [mm]:  55
Średnica [mm]:  240
Średnica zewnętrzna [mm]:  240
Średnica otworu centrującego [mm]:  26
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Ilość zębów:  24
Liczba otworów do mocowania:  8
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze