Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08)

Koło zamachowe LUK Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) LUK
Koło zamachowe AISIN Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) AISIN
Koło zamachowe ASHIKA Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) ASHIKA
Koło zamachowe BLUE PRINT Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) BLUE PRINT
Koło zamachowe EXEDY Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) EXEDY
Koło zamachowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Koło zamachowe JAPANPARTS Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) JAPANPARTS
Koło zamachowe JAPKO Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) JAPKO
Koło zamachowe KAWE Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) KAWE
Koło zamachowe NIPPARTS Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) NIPPARTS
Koło zamachowe NPS Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) NPS
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) SACHS
Koło zamachowe VALEO Mazda 6 sedan (GG) 2.0 DI (GG14) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2002.06 - 2007.08) VALEO
Producent:LUK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0483 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0483 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  16
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  5
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1811,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0217 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0217 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  15
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  5
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
1976,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0196 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0196 10
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  8
Do 100 dni na zwrot
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze