Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Opel COMBO Tour (X12) 2.0 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 135KM, 99kW, olej napędowy (2012.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe AISIN Opel COMBO Tour (X12) 2.0 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 135KM, 99kW, olej napędowy (2012.02 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Opel COMBO Tour (X12) 2.0 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 135KM, 99kW, olej napędowy (2012.02 - obecnie) BLUE PRINT
Koło zamachowe LUK Opel COMBO Tour (X12) 2.0 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 135KM, 99kW, olej napędowy (2012.02 - obecnie) LUK
Koło zamachowe SACHS Opel COMBO Tour (X12) 2.0 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 135KM, 99kW, olej napędowy (2012.02 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Opel COMBO Tour (X12) 2.0 CDTI (C26, D26, E26, C05) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 135KM, 99kW, olej napędowy (2012.02 - obecnie) VALEO
Producent:LUK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0707 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0707 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Liczba otworów do mocowania:  6
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  14
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  4
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania:  6,0
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2252,00 zł
1365,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze