Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe MAXGEAR do Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 CDTi (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2003.08 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 CDTi (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2003.08 - 2012.12) LUK
Koło zamachowe AISIN Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 CDTi (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2003.08 - 2012.12) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 CDTi (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2003.08 - 2012.12) BLUE PRINT
Koło zamachowe KAWE Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 CDTi (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2003.08 - 2012.12) KAWE
Koło zamachowe MAXGEAR Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 CDTi (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2003.08 - 2012.12) MAXGEAR
Koło zamachowe SACHS Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 CDTi (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2003.08 - 2012.12) SACHS
Koło zamachowe VALEO Opel CORSA C Nadwozie pełne / liftback (X01) 1.7 CDTi (F08, W5L) Nadwozie pełne / liftback 101KM, 74kW, olej napędowy (2003.08 - 2012.12) VALEO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
55564465
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
55564465
Jednostka:
sztuka
Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 18
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 7
Maks. luz pochylenia [mm]: 2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania: 4
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2666,00 zł
1666,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze