Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo (35) Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2008.07 - 2013.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe KAWE Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo (35) Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2008.07 - 2013.06) KAWE
Koło zamachowe LUK Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo (35) Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2008.07 - 2013.06) LUK
Koło zamachowe SACHS Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo (35) Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2008.07 - 2013.06) SACHS
Koło zamachowe VALEO Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 Turbo (35) Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2008.07 - 2013.06) VALEO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SACHS
4.9 (90 ocen)
Kod produktu:
2294 001 003
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (90 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
2294 001 003
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  250
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubami koła zamachowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2384,00 zł
1445,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SACHS
4.9 (90 ocen)
Kod produktu:
1874 000 053
dostępny
4.9 (90 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
1874 000 053
Jednostka:
KPL
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0730 10
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0730 10
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:  16
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):  6
Maks. luz pochylenia [mm]:  2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8,0
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3037,00 zł
1898,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
836074
niedostępny
4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836074
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Średnica [mm]:  250
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Ciężar [kg]:  12,39
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3596,00 zł
2397,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF569
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF569
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 7496,00 zł
4997,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze