Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe VALEO do Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) LUK
Koło zamachowe AISIN Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) AISIN
Koło zamachowe EXEDY Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) KAWE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) SACHS
Koło zamachowe VALEO Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) VALEO
Producent:VALEO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
836318
dostępny
4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836318
Jednostka:
sztuka
Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Średnica [mm]: 245
Liczba otworów do mocowania: 10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego
Moment dokrecenia [Nm]: 110
Dla głębokożci koła zamachowego [mm]: 50
Ciężar [kg]: 12,03
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3112,00 zł
1945,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
836324
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
836324
Jednostka:
sztuka
Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Dla producenta koła zamachowego: VALEO
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Liczba otworów do mocowania: 10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym
Ciężar [kg]: 12,02
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3009,00 zł
2006,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze