Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe KAWE do Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe SCHAEFFLER LUK Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) SCHAEFFLER LUK
Koło zamachowe SACHS Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) SACHS
Koło zamachowe AISIN Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) AISIN
Koło zamachowe BORG & BECK Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) BORG & BECK
Koło zamachowe BORSEHUNG Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) BORSEHUNG
Koło zamachowe EXEDY Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) KAWE
Koło zamachowe OEM Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) OEM
Koło zamachowe OYODO Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) OYODO
Koło zamachowe VAICO Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) VAICO
Koło zamachowe VALEO Vw JETTA III (1K2) 1.6 TDI sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.12 - 2010.10) VALEO
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF340
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF340
Jednostka:
sztuka
Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania: 6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Wersja: SACHS
Średnica wewnętrzna [mm]: 33
Głębokość [mm]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4299,00 zł
2866,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF592
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF592
Jednostka:
sztuka
Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Liczba otworów do mocowania: 6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6243,00 zł
4162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze