Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła METELLI do Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła ACKOJA Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) ACKOJA
Łożysko koła ASHIKA Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła COMLINE Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DENCKERMANN Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła ESEN SKV Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) ESEN SKV
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FEBEST Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła GSP Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) GSP
Łożysko koła JAPANPARTS Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) JAPANPARTS
Łożysko koła JPN Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) JPN
Łożysko koła KAWE Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) KAWE
Łożysko koła NTY Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła TRISCAN Kia NIRO (DE) E-NIRO SUV 136KM, 100kW, elektryczny (2018.08 - obecnie) TRISCAN
Producent:METELLI

0 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
Brak produktów.

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze