Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBI BILSTEIN do Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła MAXGEAR Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła SCHAEFFLER FAG Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) SCHAEFFLER FAG
Łożysko koła A.B.S. Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła ASHIKA Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BLUE PRINT Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) BLUE PRINT
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) GSP
Łożysko koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Łożysko koła IPD Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) IPD
Łożysko koła JAPANPARTS Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) JAPANPARTS
Łożysko koła JAPKO Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) JAPKO
Łożysko koła KAVO PARTS Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) KAVO PARTS
Łożysko koła MOOG Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) NIPPARTS
Łożysko koła NPS Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) NPS
Łożysko koła NSK Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) NSK
Łożysko koła NTY Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SWAG Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Lexus GS (_L1_) 250 (GRL11_) sedan 209KM, 154kW, benzyna (2012.01 - obecnie) TRISCAN
Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
170949
niedostępny
5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
170949
Jednostka:
komplet
Szerokość [mm]: 64,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 30,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 70,0
Materiał uszczelnienia wargowego: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj zawieszenia: Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Ciężar [kg]: 3,491
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez funkcji stop
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z piastą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 733,00 zł
407,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
171895
niedostępny
5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
171895
Jednostka:
komplet
Szerokość [mm]: 76,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 34,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 84,0
Materiał uszczelnienia wargowego: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj zawieszenia: Łożysko toczne kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Ciężar [kg]: 4,16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem czujnika ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z piastą
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 749,00 zł
416,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze