Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła METELLI do Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła A.B.S. Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) A.B.S.
Łożysko koła AL-KO Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) AL-KO
Łożysko koła ASHIKA Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) BTA
Łożysko koła CIFAM Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) CIFAM
Łożysko koła DOKUJI Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) DOKUJI
Łożysko koła FAG Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) FAG
Łożysko koła FLENNOR Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) FLENNOR
Łożysko koła HART Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) HART
Łożysko koła IJS GROUP Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) IJS GROUP
Łożysko koła IPD Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) IPD
Łożysko koła JAPANPARTS Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) JAPANPARTS
Łożysko koła JAPKO Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) JAPKO
Łożysko koła JPN Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) JPN
Łożysko koła KAVO PARTS Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) KAVO PARTS
Łożysko koła KAWE Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) KAWE
Łożysko koła LUCAS Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) LUCAS
Łożysko koła MAPCO Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) MAPCO
Łożysko koła METELLI Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) METELLI
Łożysko koła MOOG Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) MOOG
Łożysko koła NIPPARTS Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) NIPPARTS
Łożysko koła NK Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) NK
Łożysko koła NPS Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) NPS
Łożysko koła NTY Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) RUVILLE
Łożysko koła SBS Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) SBS
Łożysko koła SERVICE PARTS Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) SERVICE PARTS
Łożysko koła SKF Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) SKF
Łożysko koła TRISCAN Nissan LAUREL (JC31) 2.4 sedan 113KM, 83kW, benzyna (1981.01 - 1984.01) TRISCAN
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19-7015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
19-7015
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Szerokość [mm]: 16,76
Średnica zewnętrzna [mm]: 59,13
Średnica wewnętrzna [mm]: 17,46
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze