Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła METELLI do Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła MAXGEAR Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) MAXGEAR
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) GSP
Łożysko koła SKF Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) SKF
Łożysko koła VEMO Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) VEMO
Łożysko koła A.B.S. Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) A.B.S.
Łożysko koła ABAKUS Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) ABAKUS
Łożysko koła BENDIX Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) BTA
Łożysko koła COMLINE Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) COMLINE
Łożysko koła DR!VE+ Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) DR!VE+
Łożysko koła DYS Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) DYS
Łożysko koła ESEN SKV Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) ESEN SKV
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła EUROREPAR Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) EUROREPAR
Łożysko koła FAG Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) FAG
Łożysko koła HART Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) HART
Łożysko koła IPARTS Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) IPARTS
Łożysko koła IPD Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) IPD
Łożysko koła JP GROUP Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) JP GROUP
Łożysko koła KAMOKA Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) KAMOKA
Łożysko koła KAWE Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) KAWE
Łożysko koła MAPCO Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) MAPCO
Łożysko koła MASTER-SPORT GERMANY Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) MASTER-SPORT GERMANY
Łożysko koła MEYLE Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) MEYLE
Łożysko koła MOOG Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) MOOG
Łożysko koła NK Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) NK
Łożysko koła NTY Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) RUVILLE
Łożysko koła SNR Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) SNR
Łożysko koła SWAG Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Volvo S70 (874) 2.3 T5 AWD sedan 241KM, 177kW, benzyna (1996.11 - 1998.09) VAICO
Producent:METELLI

0 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
Brak produktów.

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze