Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Mechanizm różnicowy do Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Mechanizm różnicowy VAICO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VAICO
Mechanizm różnicowy VIKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
44091595801
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
44091595801
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  8,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  45,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  60,0
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Ciężar [kg]:  0,002
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V25-1347
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-1347
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,0336
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 206,00 zł
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Mechanizm różnicowy

Porady z kategorii: Mechanizm różnicowy

Awaria mechanizmu różnicowego. Objawy uszkodzenia dyferencjału, najczęstsze usterki

Jak rozpoznać uszkodzenie mechanizmu różnicowego? Jakie objaw daje awaria dyferencjału?

Mechanizm różnicowy to w większości aut podzespół wyróżniający się naprawdę sporą wytrzymałością. Mimo to nawet on nie jest w stanie wytrzymać „zajeżdżania” auta na wszelkie możliwe sposoby. Jak możecie rozpoznać uszkodzenie dyferencjału?

czytaj więcej >
Olej w dyferencjale, w mechanizmie różnicowym. Kiedy i jak wymienić? Na co zwrócić uwagę?

Jak należy postępować z olejem w dyferencjale? Czy, jak i kiedy należy wymieniać olej w mechanizmie różnicowym?

W tylnonapędowych samochodach z lat 80., 90, a nawet młodszych, mamy do czynienia z przekładnią różnicową, czyli tzw. dyferencjałem. W dyferencjale tym znajduje się olej, który zdaniem wielu producentów aut nie podlega obowiązkowi wymiany. Czy to prawda?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze