Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika ERA do Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika FAE Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) FAE
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika BLUE PRINT Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) BLUE PRINT
Osprzęt elektryczny silnika BORG & BECK Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) BORG & BECK
Osprzęt elektryczny silnika DT SPARE PARTS Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) DT SPARE PARTS
Osprzęt elektryczny silnika ERA Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) ERA
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika HART Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) HART
Osprzęt elektryczny silnika HC-CARGO Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) HC-CARGO
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Osprzęt elektryczny silnika HOFFER Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) HOFFER
Osprzęt elektryczny silnika JP GROUP Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) JP GROUP
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika MAGNETI MARELLI Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) MAGNETI MARELLI
Osprzęt elektryczny silnika MEAT & DORIA Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) MEAT & DORIA
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika MOBILETRON Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) MOBILETRON
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SIDAT Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) SIDAT
Osprzęt elektryczny silnika TOPRAN Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) TOPRAN
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Ford ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) 1.6 D Kombi 54KM, 40kW, olej napędowy (1986.01 - 1989.01) VEMO
Producent:ERA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
330005
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
330005
Jednostka:
sztuka
Techniczny numer informacyjny: circuit N.C.
Gwintowana złączka: 1/4'' x 18 NPT
Cisnienie załączania [bar]: 0,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >
Czujnik położenia pedału gazu - wymiana, objawy uszkodzenia

Czujnik pedału gazu. Wszystko, co musisz wiedzieć o tym dość mało znanym elemencie Twojego auta

Czujnik pedału gazu to niewielki, ale dość mocno skomplikowany element mający spory wpływ na pracę samochodu. Ponieważ występuje obecnie w absolutnie każdym samochodzie, a także w wielu innych pojazdach silnikowych, powinien być doskonale znany wszystkim kierowcom. A mimo to niewielu z nas zdaje sobie w ogóle sprawę z jego istnienia. Dlaczego tak jest? Co koniecznie należy wiedzieć o czujniku pedału gazu?

czytaj więcej >
Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze