Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Osprzęt elektryczny silnika PIERBURG do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Osprzęt elektryczny silnika NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) NTY
Osprzęt elektryczny silnika BOSCH Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) BOSCH
Osprzęt elektryczny silnika KAMOKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) KAMOKA
Osprzęt elektryczny silnika DENSO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) DENSO
Osprzęt elektryczny silnika HELLA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) HELLA
Osprzęt elektryczny silnika FAE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) FAE
Osprzęt elektryczny silnika FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) FEBI BILSTEIN
Osprzęt elektryczny silnika ERA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) ERA
Osprzęt elektryczny silnika ESEN SKV Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) ESEN SKV
Osprzęt elektryczny silnika FACET Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) FACET
Osprzęt elektryczny silnika MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) MAXGEAR
Osprzęt elektryczny silnika ASHIKA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) ASHIKA
Osprzęt elektryczny silnika AUTLOG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) AUTLOG
Osprzęt elektryczny silnika BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) BLUE PRINT
Osprzęt elektryczny silnika BORG & BECK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) BORG & BECK
Osprzęt elektryczny silnika BREMI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) BREMI
Osprzęt elektryczny silnika CALORSTAT BY VERNET Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) CALORSTAT BY VERNET
Osprzęt elektryczny silnika DELPHI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) DELPHI
Osprzęt elektryczny silnika EFI AUTOMOTIVE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) EFI AUTOMOTIVE
Osprzęt elektryczny silnika EPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) EPS
Osprzęt elektryczny silnika EUROREPAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) EUROREPAR
Osprzęt elektryczny silnika HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) HART
Osprzęt elektryczny silnika HC-CARGO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) HC-CARGO
Osprzęt elektryczny silnika HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Osprzęt elektryczny silnika HOFFER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) HOFFER
Osprzęt elektryczny silnika JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) JAPANPARTS
Osprzęt elektryczny silnika JAPKO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) JAPKO
Osprzęt elektryczny silnika JP GROUP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) JP GROUP
Osprzęt elektryczny silnika JPN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) JPN
Osprzęt elektryczny silnika KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) KAVO PARTS
Osprzęt elektryczny silnika KAWE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) KAWE
Osprzęt elektryczny silnika KW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) KW
Osprzęt elektryczny silnika LUCAS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) LUCAS
Osprzęt elektryczny silnika MAGNETI MARELLI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) MAGNETI MARELLI
Osprzęt elektryczny silnika MAPCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) MAPCO
Osprzęt elektryczny silnika MEAT & DORIA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) MEAT & DORIA
Osprzęt elektryczny silnika METZGER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) METZGER
Osprzęt elektryczny silnika MEYLE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) MEYLE
Osprzęt elektryczny silnika MOBILETRON Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) MOBILETRON
Osprzęt elektryczny silnika NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) NIPPARTS
Osprzęt elektryczny silnika NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) NPS
Osprzęt elektryczny silnika NRF Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) NRF
Osprzęt elektryczny silnika OEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) OEM
Osprzęt elektryczny silnika OPTIMAL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) OPTIMAL
Osprzęt elektryczny silnika OYODO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) OYODO
Osprzęt elektryczny silnika PIERBURG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) PIERBURG
Osprzęt elektryczny silnika QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) QUINTON HAZELL
Osprzęt elektryczny silnika SIDAT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) SIDAT
Osprzęt elektryczny silnika SWAG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) SWAG
Osprzęt elektryczny silnika TOPRAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) TOPRAN
Osprzęt elektryczny silnika TRISCAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) TRISCAN
Osprzęt elektryczny silnika VALEO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) VALEO
Osprzęt elektryczny silnika VEMO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) VEMO
Osprzęt elektryczny silnika WALKER PRODUCTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (1997.06 - 1999.10) WALKER PRODUCTS
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.05270.76.0
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.05270.76.0
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Sonda lambda:  Ogrzewana
Napięcie [V]:  12
Ilość połączeń:  4
Długość kabli:  475
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 649,00 zł
351,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Osprzęt elektryczny silnika

Czujnik obrotów silnika - co to jest, jak działa i potencjalne usterki. Kup u nas nawet 40% taniej

Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?

Współczesne samochody to już jeżdżące sensory elektroniczne, które na każdym kroku kontrolują pracę najważniejszych układów i podzespołów auta. Kluczowy jest oczywiście silnik, nad prawidłową pracą którego czuwa m.in. indukcyjny czujnik prędkości obrotowej wału korbowego, często mylnie porównywany z czujnikiem prędkości pojazdu.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury silnika - jak sprawdzić, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru

Jaką temperaturę ma jednostka napędowa podczas zwykłej jazdy samochodem? Jeśli nie wiesz, możesz to szybko sprawdzić dzięki czujnikowi cieczy chłodzącej silnika. Pamiętaj, że temperatura jest jednym z najważniejszych parametrów odpowiedzialnych za prawidłową pracę jednostki napędowej, a wszelkie uszkodzenia systemu monitorującego temperaturę silnika może się wiązać z większym zużyciem paliwa, wzrostem emisji spalin, zmniejszoną żywotnością poszczególnych elementów motoru.

czytaj więcej >
Czujnik spalania stukowego/detonacyjnego - czym jest, objawy awarii. Kup u nas nawet 40% taniej

Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?

Jeżeli spod maski Twojego samochodu wydobywa się charakterystyczne dzwonienie zaworów, słyszalne podczas przyspieszania, to masz poważny problem. Spalanie stukowe, nazywane również detonacyjnym, to jedno z najniebezpieczniejszych i niekontrolowanych zjawisk, prowadzące do poważnych uszkodzeń jednostek napędowych o zapłonie iskrowym. Koniecznie sprawdź, czy Twój silnik jest wyposażony w czujnik spalania stukowego.

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze