Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SCHAEFFLER FAG do Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SKF
Piasta koła FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła SCHAEFFLER FAG Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SCHAEFFLER FAG
Piasta koła A.B.S. Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BORG & BECK Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła CIFAM Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) COMLINE
Piasta koła CONTINENTAL CTAM Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Piasta koła DAYCO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DAYCO
Piasta koła DR!VE+ Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła GSP Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła KAWE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAPCO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) METELLI
Piasta koła METZGER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SNR
Piasta koła SWAG Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SCHAEFFLER FAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHAEFFLER FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6110 60
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER FAG
Kod:
713 6110 60
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 102,00
Średnica wewnętrzna [mm]: 61,00
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
Szerokość [mm]: 40,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 473,00 zł
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązane
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SCHAEFFLER FAG Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół Audi Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SCHAEFFLER FAG Audi Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół Audi A6 Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SCHAEFFLER FAG Audi A6 Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół Audi A6 C8 Avant (4A5) Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SCHAEFFLER FAG Audi A6 C8 Avant (4A5) Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SCHAEFFLER FAG Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Łożysko i Piasta koła Łożysko i Piasta koła SCHAEFFLER FAG Łożysko i Piasta koła Audi Łożysko i Piasta koła SCHAEFFLER FAG Audi Łożysko i Piasta koła Audi A6 Łożysko i Piasta koła SCHAEFFLER FAG Audi A6 Łożysko i Piasta koła Audi A6 C8 Avant (4A5) Łożysko i Piasta koła SCHAEFFLER FAG Audi A6 C8 Avant (4A5) Łożysko i Piasta koła Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Łożysko i Piasta koła SCHAEFFLER FAG Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Piasta koła Piasta koła SCHAEFFLER FAG Piasta koła Audi Piasta koła SCHAEFFLER FAG Audi Piasta koła Audi A6 Piasta koła SCHAEFFLER FAG Audi A6 Piasta koła Audi A6 C8 Avant (4A5) Piasta koła SCHAEFFLER FAG Audi A6 C8 Avant (4A5) Piasta koła Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Części SCHAEFFLER FAG Części Audi Części Audi A6 Części Audi A6 C8 Avant (4A5) Części Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze