Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SNR do Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) FAG
Piasta koła NTY Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) NTY
Piasta koła OPTIMAL Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) OPTIMAL
Piasta koła SNR Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) SNR
Piasta koła TOPRAN Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) TOPRAN
Piasta koła A.B.S. Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) BORG & BECK
Piasta koła CIFAM Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) CIFAM
Piasta koła COMLINE Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) DR!VE+
Piasta koła DYS Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) DYS
Piasta koła ESEN SKV Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) ESEN SKV
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) GSP
Piasta koła HART Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) HART
Piasta koła IJS GROUP Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) IPARTS
Piasta koła IPD Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) IPD
Piasta koła JPN Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) JPN
Piasta koła KAWE Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) KAWE
Piasta koła KOYO Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) KOYO
Piasta koła MAPCO Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) METELLI
Piasta koła METZGER Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) METZGER
Piasta koła MEYLE Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) MEYLE
Piasta koła MOOG Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) MOOG
Piasta koła NK Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) NK
Piasta koła NSK Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) NSK
Piasta koła OEM Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) OEM
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) QUINTON HAZELL
Piasta koła SKF Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) SKF
Piasta koła SWAG Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) SWAG
Piasta koła TIMKEN Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) TIMKEN
Piasta koła TRISCAN Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) TRISCAN
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Piasta koła VAICO Bmw X5 (E70) xDrive 40 i SUV 306KM, 225kW, benzyna (2012.01 - 2013.06) VAICO
Producent:SNR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SNR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
R150.38
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R150.38
Jednostka:
komplet
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 80
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 126
Ilość otworów: 4
Ilość biegunów: 48
Średnica punktów mocowania [mm]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 688,00 zł
372,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze