Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BORG & BECK do Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) CIFAM
Piasta koła FAG Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) FAG
Piasta koła HART Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) HART
Piasta koła IJS GROUP Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) IJS GROUP
Piasta koła IPD Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) IPD
Piasta koła KAWE Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) KAWE
Piasta koła LUCAS Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) LUCAS
Piasta koła METELLI Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) METELLI
Piasta koła MOOG Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) MOOG
Piasta koła NK Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) NK
Piasta koła NSK Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) NSK
Piasta koła OPTIMAL Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) RUVILLE
Piasta koła SBS Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) SBS
Piasta koła SKF Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) SKF
Piasta koła SNR Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) SNR
Piasta koła TRISCAN Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) TRISCAN
Piasta koła VAICO Citroën 2 CV 6 sedan 29KM, 21kW, benzyna (1970.02 - 1985.10) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK266
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK266
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Szerokość 1 [mm]: 27
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 35
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze