Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BLUE PRINT do Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) SKF
Piasta koła MAXGEAR Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła ESEN SKV Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła FAG Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła MEYLE Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MEYLE
Piasta koła NTY Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła SNR Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) SNR
Piasta koła A.B.S. Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła BLUE PRINT Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła BTA Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) BTA
Piasta koła CIFAM Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DYS Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) DYS
Piasta koła EUROREPAR Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła GSP Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) IPARTS
Piasta koła JP GROUP Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła JPN Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) JPN
Piasta koła KAMOKA Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) LUCAS
Piasta koła MAPCO Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła METELLI Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) METELLI
Piasta koła METZGER Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) METZGER
Piasta koła MOOG Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) NK
Piasta koła OEM Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) OEM
Piasta koła QUINTON HAZELL Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła SWAG Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) SWAG
Piasta koła TOPRAN Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Fiat 500 C (312_) 1.4 (301J410) kabriolet 102KM, 75kW, benzyna (2011.09 - obecnie) VAICO
Producent:BLUE PRINT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADBP820005
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP820005
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 37,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 37,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 72,0
Materiał uszczelnienia wargowego: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj zawieszenia: Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0,705
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z nakrętką osiową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem czujnika ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 216,00 zł
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADBP820008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP820008
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 33
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Średnica zewnętrzna [mm]: 71
Średnica otworu [mm]: 98
Ilość otworów: 4
Rodzaj zawieszenia: Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 1,49
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 62
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z nakrętką osiową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z piastą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem czujnika ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 300,00 zł
153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze