Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NIPPARTS do Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) FAG
Piasta koła MAXGEAR Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) MAXGEAR
Piasta koła BLUE PRINT Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) BLUE PRINT
Piasta koła FEBI BILSTEIN Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) GSP
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPD Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) IPD
Piasta koła KAVO PARTS Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) KAVO PARTS
Piasta koła NIPPARTS Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) NIPPARTS
Piasta koła NSK Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) NSK
Piasta koła OPTIMAL Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) RUVILLE
Piasta koła SWAG Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) SWAG
Piasta koła TRISCAN Lexus GS (_L1_) 450h (GWL10_, GWL10) sedan 345KM, 254kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2012.03 - 2018.09) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NIPPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NIPPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N4712108
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NIPPARTS
Kod:
N4712108
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Felga - ilosć śrub: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 33,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 154,2
Rozstaw srub mocujących: 114,3
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 738,00 zł
399,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze