Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła IPD do Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła AUTLOG Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) AUTLOG
Piasta koła BENDIX Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) BENDIX
Piasta koła BREDA LORETT Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) BREDA LORETT
Piasta koła FAG Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) FAG
Piasta koła FLENNOR Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) FLENNOR
Piasta koła IPD Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) IPD
Piasta koła KAWE Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) KAWE
Piasta koła LUCAS Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) LUCAS
Piasta koła MOOG Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) MOOG
Piasta koła NSK Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) NSK
Piasta koła OPTIMAL Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) RUVILLE
Piasta koła SNR Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) SNR
Piasta koła TRICLO Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) TRICLO
Piasta koła TRISCAN Peugeot J7 Skrzynia 1.6 Skrzynia 68KM, 50kW, benzyna (1968.08 - 1980.03) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-5030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5030
Lokalizacja w aucie: z przodu
Średnica zewnętrzna [mm]: 100
Średnica wewnętrzna [mm]: 55
Szerokość [mm]: 55,5
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-5040
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5040
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze