Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BENDIX do Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) AL-KO
Piasta koła BENDIX Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) BORG & BECK
Piasta koła GENERAL RICAMBI Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) GENERAL RICAMBI
Piasta koła JP GROUP Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) JP GROUP
Piasta koła KAWE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) KAWE
Piasta koła LUCAS Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) LUCAS
Piasta koła MOOG Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) RUVILLE
Piasta koła SKF Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) SKF
Piasta koła TRISCAN Porsche 911 3.3 Turbo coupe 330KM, 243kW, benzyna (1986.09 - 1990.11) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
050489B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
050489B
Jednostka:
komplet
Lokalizacja w aucie: z przodu
Szerokość [mm]: 16,8
Szerokość [mm]: 16,6
Średnica wewnętrzna [mm]: 31,8
Średnica wewnętrzna [mm]: 19,1
Średnica zewnętrzna [mm]: 59,1
Średnica zewnętrzna [mm]: 45,2
Szerokość 2 [mm]: 15,5
Szerokość 2 [mm]: 15,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
051887B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
051887B
Jednostka:
komplet
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Szerokość [mm]: 18
Średnica wewnętrzna [mm]: 46
Średnica zewnętrzna [mm]: 75
Szerokość 1 [mm]: 21,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 82
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze