Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła GSP do Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) BENDIX
Piasta koła GSP Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) GSP
Piasta koła HART Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) HART
Piasta koła IPD Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) IPD
Piasta koła KAWE Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) KAWE
Piasta koła METZGER Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) METZGER
Piasta koła MEYLE Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) MEYLE
Piasta koła MOOG Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) MOOG
Piasta koła NK Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) NK
Piasta koła NSK Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) NSK
Piasta koła OPTIMAL Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) RUVILLE
Piasta koła SCHAEFFLER FAG Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) SCHAEFFLER FAG
Piasta koła SNR Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) SNR
Piasta koła TRISCAN Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) TRISCAN
Piasta koła VAICO Porsche BOXSTER (987) 2.9 kabriolet 255KM, 188kW, benzyna (2009.06 - 2012.03) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
GK0X93
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
GK0X93
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej, z przodu
Ilość zębów obręczy ABS: 96
Szerokość 1 [mm]: 42
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 41,95
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 80,03
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 235,00 zł
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9428060
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9428060
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Felga - ilosć śrub: 5
Ilość zębów: 28
Wymiar gwintu: M14X1.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 157
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze