Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła IPARTS do Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BORG & BECK Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05) BORG & BECK
Piasta koła IPARTS Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05) IPARTS
Piasta koła IPD Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05) IPD
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAXGEAR Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05) NIPPARTS
Piasta koła NPS Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05) NPS
Piasta koła NSK Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05) NSK
Piasta koła QUINTON HAZELL Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05) QUINTON HAZELL
Piasta koła SCHAEFFLER FAG Toyota COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80) sedan 65KM, 48kW, benzyna (1985.09 - 1989.05) SCHAEFFLER FAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LK000098
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000098
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Średnica wewnętrzna [mm]: 28,00
Średnica zewnętrzna [mm]: 61,00
Szerokość [mm]: 42,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LK000184
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000184
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]: 28,00
Średnica zewnętrzna [mm]: 61,00
Szerokość [mm]: 42,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze