Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI do Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) METZGER
Pompa hamulcowa NK Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) VALEO
Producent:MAGNETI MARELLI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
360219130388
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
360219130388
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 428,00 zł
225,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
360219130248
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
360219130248
Jednostka:
szt
Średnica 1 [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 475,00 zł
250,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
360219130406
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
360219130406
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 475,00 zł
250,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze