Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAMOKA Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Dacia SANDERO 1.4 (B30C, BS0C, BS0A, BS0G, BS1F, BS0E) liftback 75KM, 55kW, benzyna (2008.06 - obecnie) VALEO
Producent:ATE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.2120-1762.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2120-1762.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Ilość połączeń:  4
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1
Rozmiar gwintu 2:  2x M12x1
Długość 1 [mm]:  23,5
Długość 2 [mm]:  107,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 502,00 zł
264,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
03.2120-4611.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
03.2120-4611.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  22,5
Długość 2 [mm]:  133,0
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 668,00 zł
361,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze