Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BREMBO do Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Ford FIESTA I (GFBT) 1.1 liftback 53KM, 39kW, benzyna (1976.05 - 1983.08) VALEO
Producent:BREMBO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 24 017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 24 017
Jednostka:
sztuka
Otwór o śr[mm]: 19,05
Wymiar gwintu: 10 x 1 (3)
Wymiar gwintu: 12 x 1 (1)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 557,00 zł
293,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 24 060
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 24 060
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 10 x 1 (3)
Wymiar gwintu: 12 x 1 (1)
Otwór o śr[mm]: 17,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 568,00 zł
307,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 24 058
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 24 058
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 10 x 1 (3)
Wymiar gwintu: 12 x 1 (1)
Otwór o śr[mm]: 17,75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 685,00 zł
370,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze