Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa DELPHI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) DELPHI
Pompa hamulcowa A.B.S. Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) CIFAM
Pompa hamulcowa DJ PARTS Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 Turbo DI / TDDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2004.11) VALEO
Producent:JURID

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
133018J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
133018J
Średnica [mm]:  24
Wymiar gwintu:  12x1
Materiał:  Aluminium
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1371
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
133118J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
133118J
Średnica [mm]:  24
Materiał:  Aluminium
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1221
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
133119J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
133119J
Średnica [mm]:  24
Materiał:  Aluminium
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1108
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
133151J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
133151J
Średnica [mm]:  24
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1492
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
133153J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
133153J
Średnica [mm]:  24
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1383
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze