Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02)

Pompa hamulcowa ASHIKA Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) ASHIKA
Pompa hamulcowa BREMBO Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) HELLA
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) JAPKO
Pompa hamulcowa KAWE Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) LPR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) NPS
Pompa hamulcowa SAMKO Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.02) TRW
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1283
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1283
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  10 X 1 (2)
Materiał:  Żeliwo szare
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
209,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze