Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) METELLI
Pompa hamulcowa MEYLE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 204KM, 150kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) VALEO
Producent:PROTECHNIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRH3222
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3222
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M10x1
Materiał: Aluminium
Otwór o śr[mm]: 25,4
Otwór o śr. 2 [mm]: 19
Średnica 1 [mm]: 19
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 694,00 zł
375,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze