Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TEXTAR do Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) METELLI
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Mercedes-benz SLK (R170) 200 Kompressor (170.445) kabriolet 192KM, 141kW, benzyna (1996.10 - 2000.03) VEMO
Producent:TEXTAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
33007600
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
33007600
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  19,05
Otwór o śr. 2 [mm]:  23,81
System hamulcowy:  TRW
Techniczny numer informacyjny:  33000 0076 0 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 488,00 zł
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TEXTAR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
33007300
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
33007300
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  19,05
Otwór o śr. 2 [mm]:  23,81
Techniczny numer informacyjny:  33000 0073 0 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 517,00 zł
272,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze