Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Mercedes-benz SLK (R171) 350 (171.458) kabriolet 305KM, 224kW, benzyna (2008.01 - 2011.02) VEMO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PML447
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PML447
Jednostka:
szt
Średnica 1 [mm]:  20,6
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Średnica [mm]:  25,4
Ograniczenia producenta:  ATE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1489,00 zł
876,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze