Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa do Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 816 D (670.373, 670.374) Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.01 - 2013.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 816 D (670.373, 670.374) Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.01 - 2013.12) ATE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 816 D (670.373, 670.374) Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.01 - 2013.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 816 D (670.373, 670.374) Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.01 - 2013.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 816 D (670.373, 670.374) Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.01 - 2013.12) HELLA
Pompa hamulcowa PNEUMATICS Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 816 D (670.373, 670.374) Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.01 - 2013.12) PNEUMATICS
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 816 D (670.373, 670.374) Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2006.01 - 2013.12) TRW

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
03.2128-1203.3
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
03.2128-1203.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  28,6
System hamulcowy:  ATE
Ilość połączeń:  2
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Długość 1 [mm]:  18,5
Długość 2 [mm]:  204,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2430,00 zł
1519,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PMN239
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMN239
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica [mm]:  28,6
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2416,00 zł
1510,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 504-631
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AM 355 504-631
Jednostka:
szt
Techniczny numer informacyjny:  AM0463
Otwór o śr[mm]:  26,99
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3335,00 zł
2223,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GIRLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4010239
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4010239
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica [mm]:  28,6
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M14x1,5
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 504-631
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8AM 355 504-631
Techniczny numer informacyjny:  AM0463
Otwór o śr[mm]:  26,99
Do 100 dni na zwrot
PNEUMATICS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PN-10220
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PNEUMATICS
Kod:
PN-10220
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze