Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SAMKO
Pompa hamulcowa SASIC Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) SASIC
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 504 Break (D_, F_) 1.8 (F01, E01) Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1971.04 - 1986.07) VALEO
Producent:JURID

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
131527J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
131527J
Średnica [mm]:  19
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1429
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
131526J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
131526J
Średnica [mm]:  21
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM582
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
131244J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
131244J
Średnica [mm]:  25
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1427
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze