Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa METZGER do Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06)

Pompa hamulcowa DELPHI Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) DELPHI
Pompa hamulcowa TRW Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) TRW
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) BREMBO
Pompa hamulcowa BUGIAD Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) BUGIAD
Pompa hamulcowa CIFAM Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) CIFAM
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa VAICO Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) VALEO
Pompa hamulcowa VEMO Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) VEMO
Pompa hamulcowa VIKA Vw GOLF IV (1J1) 1.6 16V liftback 105KM, 77kW, benzyna (2000.02 - 2005.06) VIKA
Producent:METZGER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-295
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
202-295
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
Do 100 dni na zwrot
256,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-280
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
202-280
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-536
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
202-536
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Wymiar gwintu:  3 x M12x1
Do 100 dni na zwrot
275,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze