Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa BORSEHUNG Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) BORSEHUNG
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FAST Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Vw JETTA III (1K2) 1.4 TSI sedan 160KM, 118kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) VIKA
Producent:LPR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1325
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1325
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Specyfikacja:  -Hall Sensor housing
Otwór o śr[mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 325,00 zł
166,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6110
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6110
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  FTE
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Materiał:  Aluminium
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 399,00 zł
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1763
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1763
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 431,00 zł
227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6056
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6056
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  12 X 1 (2)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 530,00 zł
279,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze