Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju do Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju MASTER-SPORT GERMANY Seat LEON ST nadwozie zamknięte / kombi (5F8) 2.0 TDI nadwozie zamknięte / kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.04 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP424
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
OP424
Opcja wyposażenia: Integrated Vac Pump
Dla numeru OE: 04L145208D
Ilość zębów: 28
Do 100 dni na zwrot
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP425
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
OP425
Opcja wyposażenia: Integrated Vac Pump
Dla numeru OE: 04L145208H
Ilość zębów: 29
Do 100 dni na zwrot
MASTER-SPORT GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
640004261
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT GERMANY
Kod:
640004261
Ilość zębów: 28
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa oleju

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze