Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wody NTY do Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa wody ABAKUS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ABAKUS
Pompa wody BOSCH Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) BOSCH
Pompa wody CONTINENTAL CTAM Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Pompa wody DAYCO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) DAYCO
Pompa wody DOLZ Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) DOLZ
Pompa wody DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Pompa wody ERA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ERA
Pompa wody ESEN SKV Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ESEN SKV
Pompa wody ET ENGINETEAM Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) ET ENGINETEAM
Pompa wody FEBI BILSTEIN Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa wody GK Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) GK
Pompa wody GRAF Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) GRAF
Pompa wody HELLA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HELLA
Pompa wody HEPU Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HEPU
Pompa wody HERTH+BUSS ELPARTS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Pompa wody HOFFER Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) HOFFER
Pompa wody KWP Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) KWP
Pompa wody MAGNETI MARELLI Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa wody MAXGEAR Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MAXGEAR
Pompa wody MEAT & DORIA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Pompa wody METALCAUCHO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) METALCAUCHO
Pompa wody METELLI Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) METELLI
Pompa wody METZGER Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) METZGER
Pompa wody NISSENS Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) NISSENS
Pompa wody NRF Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) NRF
Pompa wody NTY Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) NTY
Pompa wody OPTIBELT Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) OPTIBELT
Pompa wody PIERBURG Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) PIERBURG
Pompa wody RUVILLE Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) RUVILLE
Pompa wody SALERI SIL Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) SALERI SIL
Pompa wody SIDAT Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) SIDAT
Pompa wody SWAG Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) SWAG
Pompa wody TRISCAN Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) TRISCAN
Pompa wody VEMA Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) VEMA
Pompa wody VEMO Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2014.02 - obecnie) VEMO
Producent:NTY

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CPW-VW-051
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
CPW-VW-051
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  CPW-VW-051
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna 6-biegowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CPZ-AU-014
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
CPZ-AU-014
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Ograniczenia producenta:  BUHLER
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 272,00 zł
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CPZ-AU-020
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
CPZ-AU-020
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  CPZ-AU-020
Dla numeru OE:  06H 121 601 P
Dla numeru OE:  06H 121 601 H
Dla numeru OE:  9A7 121 601 10
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczny
Dla numeru OE:  06H 121 601 L
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 294,00 zł
150,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CPW-MS-018
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
CPW-MS-018
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  CPW-MS-018
Ciężar netto [g]:  1130
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CPZ-VW-024
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
CPZ-VW-024
Numer seryjny:  CPZ-VW-024
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa wody

Uszkodzenie pompy cieczy chłodzącej - objawy awarii pompy

Jakie są najczęstsze objawy uszkodzenia pompy cieczy chłodzącej? Jaki wpływ na ich powstawanie mają zaniedbania serwisowe?

Nikt nie lubi przyznawać się do błędu, a tym bardziej ponosić konsekwencji własnego zaniedbania. Tymczasem bolesna prawda jest taka, że zdecydowana większość uszkodzeń pompy cieczy chłodzącej to Wasza, Drodzy Kierowcy, wina. Rażące błędy w eksploatacji i brak terminowych wymian są podstawową i najczęstszą przyczyną awarii pompy wody, które to awarie zwykle uwidaczniają się za pomocą jednego z dwóch objawów. Jakich?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze uszkodzenia pompy wody?

Jakie są najczęstsze uszkodzenia pompy wody?

Żywotność pompy wody mieści się zazwyczaj w czasie trwałości napędu rozrządu (od 60 do 160 tysięcy kilometrów) lub nawet go przewyższa. Najczęstsze awarie bądź usterki w wirnikowych pompach układu chłodzenia wynikają przeważnie z błędów w ich eksploatacji lub montażu podczas dokonywanej wymiany. Uszkodzeniu zazwyczaj ulega łożyskowanie lub uszczelnienia. Jakie są najczęstsze problemy z pompą wody w samochodzie?

czytaj więcej >
Kiedy i jak wymienić pompę wody w samochodzie?

Kiedy i jak wymienić pompę wody w samochodzie?

Aby układ chłodzenia w samochodzie mógł działać poprawnie i spełniać swoje podstawowe funkcje, a więc odbierać z silnika nadmiar ciepła i oddawać go na zewnątrz poprzez chłodnicę, płyn chłodniczy musi być w ciągłym ruchu. Pozwala na to zastosowanie pompy cieczy chłodniczej potocznie zwanej pompą wody.

czytaj więcej >
Jak działa pompa wody w samochodzie? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak działa pompa wody w samochodzie?

Po uruchomieniu silnika w komorze spalania bardzo szybko wzrasta temperatura, która może osiągnąć poziom nawet 1900 stopni Celsjusza. Tak wysoka temperatura sprawia, że elementy silnika takie, jak np. głowica lub blok potężnie się nagrzewają. Niezbędny jest wówczas wydajny system chłodzenia w samochodzie, którego jednym z elementów jest pompa wody. Sprawdzamy jak ona działa i jakie jest jej główne zadanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze