Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.0 E Cat Kombi 115KM, 85kW, benzyna (1988.01 - 1990.11) VAICO
Producent:URW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-71005
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
30-71005
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Opcja wyposażenia:  2 bolt pinionhouse
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
32-71504
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
32-71504
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  3
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Średnica [mm]:  113
Specyfikacje asortymentowa:  Przykręcany
Ilość żeber:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze