Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) VIKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A6 C5 Avant (4B5) 2.7 T quattro Kombi 230KM, 169kW, benzyna (1997.12 - 2005.01) VAICO
Producent:SPIDAN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52258
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52258
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Specyfikacje asortymentowa:  Złącze wtykowe płaskie
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4520,00 zł
3013,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52111
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52111
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4733,00 zł
3155,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52048
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52048
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,75
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF/KOYO
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4917,00 zł
3278,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51604
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51604
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1055
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5069,00 zł
3379,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52240
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52240
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5111,00 zł
3407,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54014
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54014
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  127
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2224,00 zł
1348,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze