Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER do Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) VIKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A6 C5 Avant (4B5) 3.0 quattro Kombi 220KM, 162kW, benzyna (2001.08 - 2005.01) VAICO
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2324216
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324216
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  2
Długość kabli:  500
Wersja:  mit Stoßverbinder
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze