Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 Touring (E30) 324 td Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1988.01 - 1993.06) VAICO
Producent:SPIDAN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51811
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51811
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z amortyzatorem układu kierowniczego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez amortyzatora układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2145,00 zł
1300,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51915
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51915
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Materiał:  Aluminium
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez amortyzatora układu kierowniczego
Specyfikacja:  3.9 TURNS LOCK-LOCK
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4314,00 zł
2876,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53695
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
53695
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Specyfikacje asortymentowa:  Jarzmo
Ciśnienie pracy [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2003,00 zł
1214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53879
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
53879
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Round
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Specyfikacje asortymentowa:  Jarzmo
Ciśnienie pracy [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2102,00 zł
1274,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53892
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
53892
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3347,00 zł
2231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze